ایران مینول
5/0 از 1 رای
هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت دوم) نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر باتری می تواند نگه دارد و چه مدت به آن نیاز دارید. شما باید مشخص کنید که آیا فقط انرژی کافی می خواهید تا بتوانید به درستی دستگاه خود را خاموش کرده و داده های خود را ذخیره کنید یا اینکه برای مدتی که خاموشی وجود دارد به منبع تغذیه مداوم نیاز دارید. باید بدانید که اکثر UPS ها فقط برای مدتی کار می کنند بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که به شما امکان می دهد فیلم و بازی را ادامه دهید ، باید یک ژنراتور برق پشتیبان تهیه کنید.

هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت دوم)

دوشنبه1400.05.18 تعداد بازدید : 717
هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت دوم)

  ظرفیت باتری و زمان اجرا

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر باتری می تواند نگه دارد و چه مدت به آن نیاز دارید. شما باید مشخص کنید که آیا فقط انرژی کافی می خواهید تا بتوانید به درستی دستگاه خود را خاموش کرده و داده های خود را ذخیره کنید یا اینکه برای مدتی که خاموشی وجود دارد به منبع تغذیه مداوم نیاز دارید. باید بدانید که اکثر UPS ها فقط برای مدتی کار می کنند بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که به شما امکان می دهد فیلم و بازی را ادامه دهید ، باید یک ژنراتور برق پشتیبان تهیه کنید.

 

توان خروجی

این را نباید با ظرفیت باتری اشتباه گرفت. توان خروجی حداکثر بار است که می توان از UPS در یک لحظه معین برداشت. هرچه بیشتر دستگاه ها را متصل کنید ، قدرت بیشتری نیز می کشید. در پایان ، اگر بار کل توان کشیده شده بیش از توان خروجی UPS شما باشد ، متأسفانه بلافاصله بدون توجه به درصد توان موجود در یو پی اس ، برق قطع می شود. بنابراین ، توصیه می کنیم مجموع وات مورد نیاز دستگاه های خود را جمع کرده و یو پی اس خریداری کنید که دارای توان خروجی بالاتری است.

تعداد خروجی ها

همانطور که انتظار می رفت محدودیتی در تعداد دستگاه هایی که می توانید به UPS متصل کنید وجود دارد. همچنین ، باید بدانید که همه پریزها از باتری پشتیبانی نمی کنند ، اگرچه همه آنها از تجهیزات شما در برابر افزایش قدرت محافظت می کنند. در بیشتر موارد ، فقط نیمی از آنها دارای منبع تغذیه پشتیبان هستند ، این بدان معناست که بسته به تعداد دستگاه هایی که به منبع پشتیبان احتیاج دارند ، باید با تعداد مناسب خروجی به سراغ UPS بروید.

 

ویژگی های اضافی

ما ویژگی های اصلی که یک UPS عالی را مشخص می کند را برجسته کرده ایم ، اما لازم نیست در آنجا متوقف شوید. ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که مهم نیستند ، اما در بهبود نحوه تعامل شما با سیستم UPS بسیار موثر خواهد بود. این شامل:


 نمایشگر LCD  همه ما می توانیم موافق باشیم که اگر بتوانید درصد باتری را از صفحه نمایش LCD کنترل کنید یا میزان قدرت در حال کشیدن را بررسی کنید ، بسیار ساده تر خواهد بود. مطمئناً می دانید که با قطع برق ، زمان محدودی برای صرفه جویی در پیشرفت فعلی و خاموش کردن دستگاه های خود دارید ، اما LCD اضطراب ناشی از عدم اطلاع دقیق از زمان وقوع این امر را کاهش می دهد.
 نرم افزار مدیریت توان  با داشتن یک نرم افزار اختصاصی ، می توانید به عملکردهای بسیار بیشتری که در رابط کاربری استاندارد UPS دارید دسترسی پیدا کنید.
 سیستم زنگ هشدار  این می تواند برای تکمیل صفحه LCD یا به عنوان یک ویژگی مستقل مورد استفاده قرار گیرد که در صورت خرابی UPS یا هنگامی که باتری پشتیبان در حال اتمام است زنگ هشدار فعال می شود.

 

خب! حالا شما هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری بدانید را اموختید. امیدواریم این اطلاعات شما را در انتخاب یو پی اس صحیح که نیازهای شما را برآورده می کند راهنمایی کند.

 

برای دیدن قسمت اول این مقاله کلیک کنید

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.