ایران مینول
5/0 از 1 رای
معرفی منبع تغذیه سری PWM مینول منبع تغذیه قابل تنظیم PWM Mean Well سری PWM را به گونه ای طراحی کرده است که منبع تغذیه AC/DC کلاس 2 قابل تنظیم باشد. PWM دارای یک حالت PWM خروجی ولتاژ ثابت است که برای حفظ رنگ و روشنایی LED ثابت و کم نور از 0 تا 100 درصد طراحی شده است. این دستگاه عملکرد کم نور 3 در 1 Mean Well را ارائه می دهد: از 0-10V ، PWM یا مقاومت برای تغییر چرخه کاری خروجی استفاده کنید.

معرفی منبع تغذیه سری PWM مینول

چهارشنبه1400.07.28 تعداد بازدید : 921
معرفی منبع تغذیه سری PWM مینول

منبع تغذیه قابل تنظیم PWM

Mean Well منبع تغدیه سری PWM را به گونه ای طراحی کرده است که منبع تغذیه AC/DC کلاس 2 قابل تنظیم باشد.منبع تغذیه  PWM دارای یک حالت PWM خروجی ولتاژ ثابت است که برای حفظ رنگ و روشنایی LED ثابت و کم نور از 0 تا 100 درصد طراحی شده است.


این دستگاه عملکرد کم نور 3 در 1 Mean Well را ارائه می دهد: از 0-10V ، PWM یا مقاومت برای تغییر چرخه کاری خروجی استفاده کنید.
 

طراحی مقاوم IP67 به کیفیت این منبع تغذیه می افزاید. با داشتن 5 سال ضمانت ، برای روشنایی LED نوار ایده آل است. منبع تغذیه PWM را می توان با دیمر محبوب 0-10 ولت متصل کرد تا نوارهای LED را 2 تا 100 درصد کم کند.

ولتاژ ثابت ODLV ، خروجی حالت PWM با کمکی

سری ODLV-45 یک درایور LED 45 وات AC/DC با خروجی سبک PWM با ولتاژ ثابت است. ODLV از ورودی 90-295VAC کار می کند و مدلهایی با ولتاژهای خروجی متفاوت بین 12V تا 60VDC ارائه می دهد.
منبع تغذیه PWM ، روشنایی 2 در 1 را ارائه می دهد که با سیگنال 0 ~ 10VDC و 10V  کار می کند. عملکردهای کم نور چرخه وظیفه خروجی سبک PWM را تغییر می دهد . بخش جالب دیگر  این است که خروجی کمکی (12 ولت/50 میلی آمپر) را ارائه می دهد که می تواند از یک فن کوچک تغذیه کند تا از دمای مطلوب عملکرد منبع تغذیه و چراغ های LED اطمینان حاصل شود.


ODLV یک واحد قدرت کلاس Isolation II است که برای کاربردهای روشنایی ال ای دی در هر دو مکان مرطوب و خشک مناسب است (به لطف حفاظت IP67). Mean Well حفاظت از اتصال کوتاه و 3 سال گارانتی را اضافه کرده است و این منبع تغذیه فوق العاده قابل اطمینان برای روشنایی نوار LED و موارد دیگر است.

 

برای دیدن دیگر محصولات سری PWM کلیک کنید

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.