ایران مینول
5/0 از 1 رای
سیستم قدرت متمرکز ولتاژ بالا DC «الکتریسیته» به طور جدایی ناپذیری با زندگی ما پیوند خورده و از آن جدایی ناپذیر است، اما عموم مردم چقدر در مورد آن می دانند؟ منبع تغذیه AC در سوکت و برق DC مورد استفاده تجهیزات، مانند خروجی آداپتور کامپیوتر یا شارژر، رابط USB کامپیوتر و سایر منابع تغذیه DC، "برق" است که به راحتی در دسترس مصرف کنندگان است.

سیستم قدرت متمرکز ولتاژ بالا DC

دوشنبه1401.09.07 تعداد بازدید : 1043
سیستم قدرت متمرکز ولتاژ بالا DC

سیستم قدرت متمرکز ولتاژ بالا DC

«الکتریسیته» به طور جدایی ناپذیری با زندگی ما پیوند خورده و از آن جدایی ناپذیر است، اما عموم مردم چقدر در مورد آن می دانند؟ منبع تغذیه AC در سوکت و برق DC مورد استفاده تجهیزات، مانند خروجی آداپتور کامپیوتر یا شارژر، رابط USB کامپیوتر و سایر منابع تغذیه DC، "برق" است که به راحتی در دسترس مصرف کنندگان است.


اکثر تجهیزات الکتریکی برای کاربران مستقیماً به پریزهای AC وصل می شوند، اما چیزی که مورد غفلت قرار گرفته است اجزای داخل تجهیزات است که برق AC را از طریق «منبع تغذیه AC به DC» به برق DC تبدیل می کند. 
مصرف انرژی و راندمان منبع تغذیه AC به DC مستقیماً بر مصرف برق کل سیستم و در نتیجه بر مصرف برق کلی سیستم قدرت ملی تأثیر می گذارد.
 

MEAN WELL، به عنوان یک شرکت معیار منبع تغذیه استاندارد، خود را وقف نوآوری و توسعه محصولات با راندمان بالا و تحقیق در مورد راه حل های سازگار با محیط زیست، کاهش مصرف انرژی می کند. راه حل های منبع تغذیه MEAN WELL با تولید انرژی سبز و سیستم های ذخیره انرژی در آینده سازگار است. علاوه بر این، توسعه وسایل نقلیه الکتریکی همچنین باعث استفاده از خروجی ولتاژ بالا DC خواهد شد.

در واقع، ولتاژ بالا DC را می توان در کاربردهای صنعتی مختلف، از جمله برش لیزر، تجهیزات پخت UV، تجهیزات الکترولیز و کاربردهای منبع تغذیه متمرکز DC استفاده کرد. علاوه بر این، MEAN WELL یک راه حل کامل برای روشنایی منبع تغذیه متمرکز ولتاژ بالا DC ارائه می دهد. استفاده از روشنایی منبع تغذیه متمرکز ولتاژ DC این بار به اشتراک گذاشته شده است. مقدمه‌ای در مورد روش‌های مختلف کاربرد ولتاژ بالا در ماه‌های آینده نشان داده خواهد شد. با ما همراه باشید!

کاربرد سیستم قدرت متمرکز ولتاژ بالا DC 

برق تجهیزات داخلی به طور مستقیم توسط DC تامین می شود. منابع تغذیه تجهیزات داخلی به منبع تغذیه DC به DC کارآمدتر تغییر یافته است. منبع تغذیه اولیه این تجهیزات یک منبع تغذیه AC به DC با وات بالا و با راندمان بالا است. به این ترتیب می توان قطعات منبع تغذیه یک دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش داد و آلودگی بیش از حد قطعات را به طور غیر مستقیم و هزینه را حذف کرد. علاوه بر این، سیستم منبع تغذیه DC را می توان به انرژی خورشیدی، نیروی بادی و سایر امکانات تولید برق و ذخیره انرژی برای افزایش استفاده از انرژی های تجدید پذیر مجهز کرد. این تلفات تبدیل را هنگام استفاده از برق AC کاهش می دهد و آلودگی ناشی از نیروگاه ها را کاهش می دهد.
 

منبع تغذیه متمرکز ولتاژ بالا DC

سیستم همانطور که در مقدمه ذکر شده است عمل می کند. برای منبع تغذیه متمرکز، استیج جلویی از منبع برق خروجی با ولتاژ بالا 380 ولت DC استفاده می کند. پشت صحنه از یک درایور LED DC به DC استفاده می کند و چراغ ها از یک اتصال سری ولتاژ بالا برای به حداقل رساندن تلفات تبدیل برق و هزینه های روشنایی استفاده می کنند


MEAN WELL فعالانه از استفاده از منبع تغذیه متمرکز ولتاژ DC و محصولات ولتاژ بالا مرتبط حمایت می کند.لطفاً برای محصولات مرتبط، برنامه‌ها و نیازهای کیت‌های نمایشی، مستقیماً با توزیع‌کنندگان MEAN WELL یا تکنسین‌های MEAN WELL تماس بگیرید. 

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.