ایران مینول
5/0 از 1 رای
راه حل های برق متمرکز DC برای نمایشگر میکرو LED صفحه نمایش LED بیشتر در پخش های تبلیغاتی در فضای باز و برنامه های کنسرت با گام پیکسلی خوب استفاده می شود. با این حال، با توسعه مینیاتورسازی LED، مینی و میکرو ال‌ای‌دی‌ها را می‌توان در صفحه‌نمایش‌های LED داخلی استفاده کرد تا نیازهای کاربردی پیکسل‌های کوچک و وضوح بالا را برآورده کند

راه حل های برق متمرکز DC برای نمایشگر میکرو LED

سه شنبه1402.07.25 تعداد بازدید : 629
راه حل های برق متمرکز DC برای نمایشگر میکرو LED

راه حل های برق متمرکز DC برای نمایشگر میکرو LED

صفحه نمایش LED بیشتر در پخش های تبلیغاتی در فضای باز و برنامه های کنسرت با گام پیکسلی خوب استفاده می شود. با این حال، با توسعه مینیاتورسازی LED، مینی و میکرو ال‌ای‌دی‌ها را می‌توان در صفحه‌نمایش‌های LED داخلی استفاده کرد تا نیازهای کاربردی پیکسل‌های کوچک و وضوح بالا را برآورده کند. بنابراین، نمایشگرهای LED داخلی با اندازه بزرگتر (بیش از 100 اینچ)، از جمله سینماها، مراکز همایش و صحنه های مجازی برای فیلمبرداری، برای نمایشگرهای LED داخلی با پیکسل کوچک مناسب هستند.

با این حال، استفاده از نمایشگرهای LED در برنامه های داخلی باید بر الزامات زیر غلبه کند، مانند بی صدا، گرمای تابشی کم، استفاده ایمن از برق و کوچک سازی. به طور کلی، صفحه نمایش LED در فضای باز استفاده می شود و مجهز به یک فن برای دفع گرما یا حرارت منبع تغذیه داخلی سیستم است. هنگامی که فن می چرخد، با صدای فن پرسرعت همراه خواهد بود، اما به دلیل استفاده در فضای باز، تاثیری بر بیننده نخواهد داشت. اگر صفحه نمایش LED در داخل خانه استفاده شود، کیفیت شنیداری پخش صوتی و تصویری را مختل کرده و باعث ایجاد مشکلات گرمای تابشی می شود.

علاوه بر این، رنگ صفحه نمایش LED از طریق طول موج های مختلف LED تغییر می کند. بنابراین، هنگام مشاهده در فاصله نزدیک، گرمای تابشی LED را احساس خواهید کرد. نحوه کاهش حرارت LED و افت تبدیل برد کنترل داخلی مشکلاتی است که باید بر آن غلبه کنیم.

علاوه بر این، نمایشگرهای داخلی به راحتی توسط کاربران (کودکان) لمس می شوند و نحوه کاهش خطر برق گرفتگی نیز یک الزام ایمنی ضروری است. بنابراین، توصیه می‌کنیم از یک سیستم برق متمرکز DC جلویی استفاده کنید که ولتاژ ایمنی (SELV) را برآورده کند. سیستم برق متمرکز DC جلویی با ماژول برق DC-DC ولتاژ پایین ادغام می شود تا آی سی های کنترلی را با ولتاژ 4.2 ولت یا 3.8 ولت هدایت کند تا ایمنی الکتریکی را بهبود بخشد و تلفات تبدیل غیر ضروری و گرمای تابشی LED را کاهش دهد. به این ترتیب می توان منبع تغذیه و برد کنترل را برای جداسازی گرما و برق طراحی کرد و منبع گرما را پراکنده کرد تا مشکل گرمای تابشی روی نمایشگر LED کاهش یابد.
 به طور کلی، فضای داخلی نسبتاً محدود است. استفاده از منبع تغذیه متمرکز ولتاژ پایین همچنین می تواند ساختار صفحه نمایش LED داخلی را که مطابق با طراحی کوچک سازی است، کاهش دهد تا فضای نصب را کاهش دهد و زیبایی مکانیزم را بهبود بخشد.

MEAN WELL راه‌حل‌های برق متمرکز DC با ولتاژ پایین (24V/48V) را، به ویژه برای نمایشگرهای LED داخلی با پیکسل کوچک، ارائه می‌کند تا به مشتریان کمک کند مشکلات را همانطور که در بالا در برنامه‌های نمایش داخلی ذکر شد حل کنند. MEAN WELL می‌تواند سیستم‌های برق متمرکز DC با ولتاژ پایین، مانند سری‌های UHP/DPU/RST و SHP را ارائه دهد که می‌تواند ولتاژ ایمنی SELV را برآورده کند، و سپس با ماژول کلاس III DC-DC NID100-4.2V مطابقت داشته باشد. برد کنترل LED، برای حل نیازهای کاربرد بی صدا، گرمای کم تابش، استفاده ایمن از برق و کوچک سازی.
مخصوصاً برای سیستم قدرت جلویی، MEAN WELL انواع راه حل های سیستم برق متناوب تک فاز یا سه فاز را برای رفع نیازهای مختلف مشتریان ارائه می دهد. برای ماژول DC-DC، MEAN WELL دو مشخصات خروجی جریان 11 آمپر و 15 آمپر را با نمایشگرهای ال‌ای‌دی با پیکسل کوچک متفاوت ارائه می‌کند که می‌تواند مقادیر روشنایی کافی از 600 تا 1200 cd/m2 را ارائه دهد. فقط به 2 قطعه ماژول DC-DC NID100 برای برد کنترل درایور نیاز دارد.

ویژگی های راه حل برق متمرکز 24V/48V DC

  • مشکل نویز سیستم (فن) را کاهش دهید
  • گرمای سیستم و گرمای تابش LED را کاهش دهید
  • برنامه مدار ولتاژ پایین فوق العاده ایمنی (SELV) را برآورده کنید
  • اندازه فشرده برای طراحی سیستم
  • عملکرد موازی برای قدرت جلویی در دسترس است
نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.