ایران مینول
5/0 از 1 رای
اینورتر DC به AC خالص ساخته شده بدون سیم اینورتر DC-AC نسل اول خانواده MEAN WELL از زمان تأسیس آن در سال 2006 به مدت 14 سال در بازار بوده است. به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار برای اینورترهای مقرون به صرفه ، MEAN WELL برای خانواده NTS / NTU نسل جدید 250W ~ 3200W برنامه ریزی کرده است اینورترها اولین محصولاتی که به بازار عرضه می شوند ، اینورترهای موج سینوسی خالص نوع DC-AC پیشگام MEAN WELL ، سری NTS-250P / 400P هستند.

اینورتر DC به AC خالص ساخته شده بدون سیم

چهارشنبه1400.02.15 تعداد بازدید : 916
اینورتر  DC به AC خالص ساخته شده بدون سیم

اینورتررDC-AC نسل اول خانواده  MEAN WELL از زمان تأسیس آن در سال 2006 به مدت 14 سال در بازار بوده است. به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار برای اینورترهای مقرون به صرفه ، MEAN WELL برای خانواده NTS / NTU نسل جدید 250W ~ 3200W برنامه ریزی کرده است اینورترها اولین محصولاتی که به بازار عرضه می شوند ، اینورترهای موج سینوسی خالص نوع DC-AC پیشگام MEAN WELL ، سری NTS-250P / 400P هستند.


NTS-250P / 400P یک طرح کاملاً دیجیتالی MCU را اتخاذ می کند که بر کوچک سازی ، کارایی بالا و هوش متمرکز است. ویژگی های اصلی شامل طراحی بدون فن است که امکان کار بی صدا را فراهم می کند و باعث کاهش تجمع گرد و غبار می شود. واحد جمع و جور را می توان در -20 ~ + 70 ℃ محیط کار کرد ، که به معنی محدودیت کمتر در محیط های نصب است

محفظه با سوراخ پیچ قفل داخلی تعبیه شده است که باعث صرفه جویی در هزینه مورد شده و رقابت در قیمت گذاری را افزایش می دهد. علاوه بر این ، این محصول همچنین از 200 peak پیک خروجی برق و 93 efficiency بازده بالا پشتیبانی می کند. از سوئیچ های داخلی DIP برای تنظیم انعطاف پذیری ولتاژ خروجی ، فرکانس و حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می شود.

سایر عملکردها شامل روشن / خاموش کردن از راه دور ، پشتیبانی از رابط ارتباطی رایانه ای Tx / Rx ، چندین محافظت هوشمند ، صدور گواهینامه ایمنی بین المللی و 3 سال گارانتی است. تمام ویژگی های برجسته باعث شده است که اینورتر NTS-250P / 400P بی خطر ، قابل اعتماد و انعطاف پذیر باشد که می تواند در خانه ها ، دفاتر ، اتومبیل ها ، قایق های تفریحی و مناطق دور افتاده که شبکه برق AC یا منبع تغذیه AC موبایل وجود ندارد ، مورد استفاده قرار گیرد.

از اینورتر می توان برای تأمین انرژی تلویزیون ، کامپیوتر ، شارژ تلفن همراه ، بلندگوها ، روشنایی ، فن های برقی ، چرخ دستی های پزشکی همراه و موارد دیگر استفاده کرد.

 

برای دیدن دیگر محصولات سری اینورتررDC-AC کلیک کنید

امکانات

  • خروجی موج سینوسی خالص DC-AC (THD <3٪)
  • طراحی بدون فن خنک کننده همرفت ، کارایی بالا تا 93٪
  • 200 درصد قابلیت اوج قدرت (NTS-250P تا 500 وات ، NTS-400P تا 800 وات)
  • سوئیچ های داخلی DIP برای تنظیم ولتاژ ، فرکانس و حالت کار خروجی AC
  • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی بدون بار مصرفی <1.2 ~ 1.5 وات (براساس مدل)
  • -20 ~ + 70 temperature دمای عملیاتی فوق العاده گسترده (کاهش دما برای> + 40 required لازم است)
  • کنترل روشن / خاموش از راه دور داخلی
  • برای نظارت بر وضعیت اینورتر از رابط ارتباطی رایانه ای Tx / Rx پشتیبانی می کند
  • چندین عملکرد محافظت هوشمند (خاموش شدن خودکار غیر عادی):
  • سمت ورودی DC  قطبیت معکوس ، تحت ولتاژ ، محافظت از ولتاژ سمت خروجی AC  ،اتصال کوتاه ، اضافه بار ، بیش از حد دما
  • پوشش مطابق PCB ، محافظت در برابر رطوبت / گرد و غبار / خاک
  • دامنه ورودی ولتاژ DC گسترده ، مناسب برای باتری های اسید سرب و لیتیوم
  • مصوبات ایمنی: CB ، E13 ، EAC ، RCM ، CE ، FCC
  • ابعاد (L x W x H): 186 x 100.5 x 32 میلی متر
     
نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.