ایران مینول
5/0 از 1 رای
راهنمایی در مورد انتخاب سوئیچینگ برای افزایش قابلیت اطمینان S.P.S ، ما به کاربران پیشنهاد می کنیم واحدی را انتخاب کنند که دارای امتیاز 30٪ بیش از نیاز واقعی باشد. به عنوان مثال ، اگر سیستم به منبع 100 وات نیاز دارد ، پیشنهاد می کنیم که کاربران S.P.S را انتخاب کنند. با توان خروجی 130 وات یا بیشتر. با این کار می توانید به طور موثر قابلیت اطمینان S.P.S را در سیستم افزایش دهید.

راهنمایی در مورد انتخاب سوئیچینگ

پنجشنبه1400.01.05 تعداد بازدید : 688
راهنمایی در مورد انتخاب سوئیچینگ

1. برای افزایش قابلیت اطمینان S.P.S ، ما به کاربران پیشنهاد می کنیم واحدی را انتخاب کنند که دارای امتیاز 30٪ بیش از نیاز واقعی باشد. به عنوان مثال ، اگر سیستم به منبع 100 وات نیاز دارد ، پیشنهاد می کنیم که کاربران S.P.S را انتخاب کنند. با توان خروجی 130 وات یا بیشتر. با این کار می توانید به طور موثر قابلیت اطمینان S.P.S را در سیستم افزایش دهید.

 

2. ما همچنین باید در مورد دمای محیط S.P.S. در نظر بگیریم. و اینکه آیا وسیله دیگری برای دفع گرما وجود دارد یا خیر. اگر S.P.S. در یک محیط دمای بالا کار می کند ، ما باید مقداری از توان خروجی را کاهش دهیم. منحنی کاهش دهنده "دمای محیط" در مقابل "توان خروجی" را می توان در قسمت مشخصات محصولات مین ول  یافت.

 

3. انتخاب  براساس برنامه شما

 عملکرد حفاظت   حفاظت بیش از حد ولتاژ (OVP) ، حفاظت بیش از حد دما (OVP) ، حفاظت بیش از حد بار (OLP) و غیره 

 عملکرد برنامه   عملکرد سیگنالینگ (قدرت خوب ، قطع برق) ، کنترل از راه دور ، سنجش از دور و غیره

 عملکرد ویژه  اصلاح  ضریب  برق (PFC) ، عملکرد منبع تغذیه بدون وقفه (UPS). حصول اطمینان از اینکه مدل انتخابی واجد شرایط استانداردهای ایمنی و مقررات EMC م.رد نیاز سیستم است

 

4. اطمینان حاصل کنید که مدل از نظر استانداردهای ایمنی و مقررات EMC مورد نیاز شما مناسب باشد.

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.