ایران مینول
5/0 از 1 رای
آشنایی با منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول Mean Well شناخت منبع تغذیه سوئیچینگ مینول قطعات الکترونیکی موجود چنان پیچیده اند که نیاز به شناخت آن ها به نظر ضروری می آید. بعضی از قطعات و تجهیزات الکترونی در زندگی ما با وجود استفاده های گوناگون و متفاوتی که دارند ناشناخته مانده و افراد زیادی با ان ها اشنایی ندارند. یکی از این قطعات الکتریکی منبع تغذیه سوئیچینگ مینول است

آشنایی با منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول Mean Well

دوشنبه1398.11.07 تعداد بازدید : 2224
آشنایی با منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول Mean Well

شناخت منبع تغذیه سوئیچینگ مینول

قطعات الکترونیکی موجود چنان پیچیده اند که نیاز به شناخت آن ها به نظر ضروری می آید. بعضی از قطعات و تجهیزات الکترونی در زندگی    ما با وجود استفاده های گوناگون و متفاوتی که دارند ناشناخته مانده و افراد زیادی با ان ها اشنایی ندارند. یکی از این قطعات الکتریکی منبع تغذیه سوئیچینگ مینول است که با وجود کار برد های بسیار ناشناخته است و حتی افراد زیادی هم که از ان استفاده میکنند نیز با ان اشنایی زیادی ندارند و نمیدانند این قطعه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

منبع تغذیه سوئیچینگ مینول چیست؟

     اولین مرحله شناخت یک منبع تغذیه دانستن فعالیت و کاری است که یک منبع تغذیه انجام میدهد، تمامی فعالیتی که یک منبع تغذیه انجام میدهد تبدیل انرژی میباشد.  منبع تغذیه سوئیچینگ مینول یک وسیله الکترونیکی است که برای تبدیل انرژی مورد استفاده قرار میگیرد و ویژگی هایی دارد که ان را از سایر منابع تغذیه جدا کرده و متفاوت میگرداند.


انواع منبع تغذیه مینول
    هر قطعه الکترونیکی و منبع تغذیه ای بر اساس ویژگی ها و کار بردهایی ساخته میشود، مانند سایر تولیدات الکترونیکی که با توجه به توان و ولتاژ دستگاه های گوناگون ساخته شده اند، منبع تغذیه سوئیچینگ مینول نیز انواع گوناگون و متفاوتی دارد که بر اساس ویژگی ها و توان و نوع فعالیت در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند.
منبع تغذیه دی سی مینول که برای تامین ولتاژ دی سی استفاده میشود.
منبع تغذیه سوئیچینگ مینول که در جهت کاهش ولتاژ، جریان های برق را یکسو کرده تا سیستم به ولتاژ مورد نظرش دست پیدا کند.
منبع یو پی اس که در هنگام قطعی برق به کمک شما می اید و انژی ها را تامین میکند مانند دستگاه های برق اضطراری که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
منبع تغذیه سوئیچینگ مینول با ولتاژ های بالا برای تامین ولتاژ های بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

 

آشنایی با منبع تغذیه سوئیچینگ mean well

     این که با منبع تغذیه سوئیچینگ مینول آشنا شویم  باید به این موضوع فکر کنیم که شرکت سازنده این منبع تغذیه کدام شرکت و که اهل کدام کشور است؟ از چه سالی تاسیس شده است و مشغول به فعالیت بوده و در کدام زمینه ها می تواند ما را پشتیبانی کند.  شرکت سازنده منبع تغذیه سوئیچینگ مینول از بزرگترین تولید کننده های جهان است و در تایوان قرار دارد که از سال ۱۹۸۲مشغول میباشد.

برای آشنایی بیشتر با تاریخچه برند مین ول اینجا کلیک کنید

تولیدات این شرکت تایوانی از برترین های منبع تغذیه سوئیچینگ مینول در جهان هستند. این شرکت توایدات متنوع و گوناگونی دارد برترین تولیدات ان را میتوان منبع تغذیه سوئیچینگ صنعتی، شارژر، ال ای دی و.... اشاره کرد. در حال حاضر یکی از بهترین تولیدات این شرکت منبع تغذیه سوئیچینگ مینول است.


ویژگی یک منبع تغذیه 

     مهمترین ویژگی های یک منبع تغذیه سوئیچینگ مینول بازده بالای آن است. از آنجا که ترانزیستور سوئیچینگ  کار میکند و توان مصرفی آن بسیار کم و این مورد باعث میشود که  منبع تغذیه مینول بازدهی بسیار بالایی داشته و برای شما بسیار خوب و مناسب باشد.
از دیگر مزایا و ویژگی‌های یک منبع تغذیه سوئیچینگ می توان به حجم و وزن آن اشاره کرد  وزن  منبع تغذیه سوئیچینگ بسیار پایین می باشد و گرمایی که ایجاد میکنه بسیار کمتر است. در نتیجه تولید کمتر گرما بازدهی ان را بالا میبرد.

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.