ایران مینول
5/0 از 1 رای
معرفی منبع تغذیه محصور LRS منبع تغذیه محصور LRS سری Mean Well LRS منبع تغذیه سبک بسته است. این یک سبک است که مدارهای AC-DC سوئیچینگ را در یک قاب مش فلزی نگه می دارد که در آن اتصالات از طریق پایانه های پیچ دار انجام می شود. این ساده ترین منبع تغذیه برای اتصال به خارج از سری GST است. این منابع تغذیه می توانند سیم کشی شده باشند یا می توانند با سیم برق ساده ای که از پایانه های ورودی به دیوار متصل می شود کار کنند.

معرفی منبع تغذیه محصور LRS

شنبه1400.08.22 تعداد بازدید : 753
 معرفی منبع تغذیه محصور LRS

منبع تغذیه محصور LRS

منبع مغذیه سری Mean Well LRS منبع تغذیه سبک بسته است. این یک سبک است که مدارهای AC-DC سوئیچینگ را در یک قاب مش فلزی نگه می دارد که در آن اتصالات از طریق پایانه های پیچ دار انجام می شود. این ساده ترین منبع تغذیه برای اتصال به خارج از سری GST است. این منابع تغذیه می توانند سیم کشی شده باشند یا می توانند با سیم برق ساده ای که از پایانه های ورودی به دیوار متصل می شود کار کنند.

منبع تغذیه سوئیچینگ LRS AC/DC ترانسفورماتور های تک خروجی هستند که در یک طرح با مشخصات پایین و تنها با ارتفاع 30 میلی متر (1.18 اینچ) بسته بندی شده اند. آنها توان مصرفی بسیار کمی را بدون بار تحویل می دهند و به سیستم LED نهایی اجازه می دهد تا به راحتی نیازهای انرژی جهان را برآورده کند.
منبع تغذیه LRS در عین داشتن طیف گسترده ای از عملکردهای حفاظتی ، بهترین راه حل قیمت به عملکرد را در سایت ما ارائه می دهد.


برای دیدن دیگر محصولات سری LRS کلیک کنید

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.