ایران مینول
5/0 از 1 رای
معرفی منبع تغذیه سری HLG مینول منبع تغذیه HLG-C درایور LED MEAN Well است. درایورهای AC/DC LED ، از جنس آلومینیوم ، دارای توان 60 تا 320 وات هستند. جریان خروجی آنها از 350mA تا 3500mA است. این درایورهای LED با داشتن 7 سال ضمانت ، تأییدات کامل ایمنی و نظارتی و دارای استاندارد IP65-67 ، قوی ترین و مطمئن ترین راه حل برای رانندگی LED های با شدت بالا هستند.

معرفی منبع تغذیه سری HLG مینول

پنجشنبه1400.07.22 تعداد بازدید : 566
معرفی منبع تغذیه سری HLG مینول

 منبع تغذیه HLG-C  درایور LED MEAN Well است. درایورهای AC/DC LED ، از جنس آلومینیوم ، دارای توان 60 تا 320 وات هستند.  جریان خروجی آنها از 350mA تا 3500mA است.  این درایورهای ال ای دی با داشتن 7 سال ضمانت ، تأییدات کامل ایمنی و نظارتی و دارای استاندارد IP65-67 ، قوی ترین و مطمئن ترین راه حل برای درایور LED های با شدت بالا هستند.

 

بزرگترین نقاط فروش HLG-C اول این است که چقدر می تواند از عهده آن برآید. مدل 320 وات که می تواند تا 3500 میلی آمپر کار کند بسیار قوی تر از هر چیزی است که ما تا به حال ارائه کرده ایم. ثانیاً ، پوشش فلزی واقعاً به دوام می افزاید. مدل های کیف پلاستیکی mean Well بسیار قابل اعتماد هستند ، اما پوشش فلزی به بهبود دوام و کنترل دما کمک می کند تا منبع تغذیه LED بسیار کارآمد و قابل اطمینان ایجاد شود.
خانواده Mean Well HLG به طور معمول در نورپردازی ، آویزها و نورهای فرورفته استفاده می شود. منبع تغذیه HLG-C سه نوع مختلف در منبع تغذیه ارائه می دهد. هر سه دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که به حل مشکلات برنامه شما کمک می کند

نوع A جریان و ولتاژ قابل تنظیم 

نوع HLG-C A دارای استاندارد IP65 بوده و شامل دو پتانسیومتر داخلی است که می توانند ولتاژ و جریان خروجی را تنظیم کنند. پتانسیومترها در زیر دو کلاه سیاه روی منبع تغذیه یافت می شوند. محدوده ولتاژ DC را می توان ± 10 where تنظیم کرد در حالی که خروجی فعلی را می توان از حدود 50 -1 -100 of از رتبه فعلی تنظیم کرد.

 

نوع B-کم نور 3 در 1

نوع B HLG-C نوردهی میانگین چاه را ارائه می دهد که می توان آن را از طریق سیگنال 0-10V ، 10V PWM یا مقاومت کنترل کرد.


 نوع D - کاهش زمان سنج تایمر

Mean Well این مدل D را ارائه می دهد که می توانید به طور خاص از ما درخواست کنید. این مدل امکان برنامه ریزی درایور را فراهم می کند و بسته به زمان روز چندین خروجی نور مختلف را امکان پذیر می کند.

 

HLG منبع تغذیه LED آلومینیومی IP65-67 CC+CV

منبع تغذیه حالت خروجی دوگانه HLG Mean Well همان HLG-C است ، اما خروجی ولتاژ ثابت را ارائه می دهد. HLG در پوشش آلومینیومی با کیفیت IP65/IP67 قرار دارد. این منبع اصلی ولتاژ ثابت از چاه میانگین است. ورودی 90 ~ 305VAC دارد و در مدلهای 40 تا 600 وات با ولتاژ خروجی 12-54VDC عرضه می شود.
هر مدل دارای وات و ولتاژ انتخابی می باشد. خروجی ولتاژ زمانی مهم است که یک سیستم LED نیاز به ولتاژ DC معینی داشته باشید. ولتاژ مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آماده باشید.

برای دیدن دیگر محصولات سری HLG کلیک کنید

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.