ایران مینول
4/2 از 5 رای
معرفی منبع تغذیه سری GST مینول این یک آداپتور منبع تغذیه رومیزی استاندارد است. گاهی اوقات از آنها به عنوان منبع تغذیه کامپیوتر یاد می شود زیرا عمدتا در تغذیه کامپیوترها یا سایر لوازم الکترونیکی مصرفی استفاده می شود. سری متوسط Well GST سری 18W تا 90W با جدیدترین مقررات بهره وری انرژی مطابقت دارد (EISA 2007 و DoE Level VI). این منبع تغذیه سوئیچینگ AC به DC بسیار کارآمد است که بدون مصرف انرژی بار ، ویژگی های قبلی را بهبود می بخشد.

معرفی منبع تغذیه سری GST مینول

چهارشنبه1400.07.07 تعداد بازدید : 691
معرفی منبع تغذیه سری GST مینول

منبع تغذیه  GST  آداپتور برق سبک افزونه

این  مدل یک آداپتور منبع تغذیه رومیزی استاندارد است. گاهی اوقات از آنها به عنوان منبع تغذیه کامپیوتر یاد می شود زیرا عمدتا در تغذیه کامپیوترها یا سایر لوازم الکترونیکی مصرفی استفاده می شود. سری متوسط GST سری 18W تا 90W با جدیدترین مقررات بهره وری انرژی مطابقت دارد (EISA 2007 و DoE Level VI). این منبع تغذیه سوئیچینگ AC به DC بسیار کارآمد است که بدون مصرف انرژی بار ، ویژگی های قبلی را بهبود می بخشد.

اگر می خواهید به سادگی یک پریز دیواری استاندارد متصل کنید ، این منبع تغذیه ترجیحی است.  منبع تغذیه GST از یک طرح سه قطبی برای اتصال به ظروف خانگی معمولی و سپس اتصال به یک اتصال خروجی 2.1 میلی متری استفاده می کند. یک گزینه پلاگین مناسب برای نوارهای فلکس LED ، به سادگی اتصال قطعات به یکدیگر است.

برای دیدن دیگر محصولات سری GST  کلیک کنید

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.