ایران مینول
4/7 از 3 رای
هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت اول) یک منبع تغذیه اضطراری یا UPS ، به طور خلاصه ، در واقع یک منبع تغذیه است که پس از قطع برق همچنان به تغذیه دستگاه های شما ادامه می دهد. شما هرگز نمی دانید که چراغ ها چه زمانی خاموش می شوند اما وقتی خاموش می شوند ، حداقل مطمئن شوید که در امنیت هستید. وقتی ساعت های طولانی را روی یک پروژه خاص روی رایانه خود سرمایه گذاری کرده اید و می توانید آن را از دست بدهید ، زیرا هنگام خاموش شدن چراغ ها آن را ذخیره نکرده اید ، واقعاً خسته کننده خواهد بود. اما این تنها چیزی نیست که سیستم UPS برای آن مناسب است. علاوه بر ارائه منبع تغذیه اضطراری ، از دستگاه های شما در برابر افزایش برق محافظت می کند و در نتیجه از تلفات غیرقابل تصور جلوگیری می کند.

هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت اول)

دوشنبه1400.05.18 تعداد بازدید : 773
هر آنچه باید قبل از خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) بدانید(قسمت اول)

یک منبع تغذیه اضطراری یا UPS ، به طور خلاصه ، در واقع یک منبع تغذیه است که پس از قطع برق همچنان به تغذیه دستگاه های شما ادامه می دهد. شما هرگز نمی دانید که چراغ ها چه زمانی خاموش می شوند اما وقتی خاموش می شوند ، حداقل مطمئن شوید که در امنیت هستید. وقتی ساعت های طولانی را روی یک پروژه خاص روی رایانه خود سرمایه گذاری کرده اید و می توانید آن را از دست بدهید ، زیرا هنگام خاموش شدن چراغ ها آن را ذخیره نکرده اید ، واقعاً خسته کننده خواهد بود. اما این تنها چیزی نیست که سیستم UPS برای آن مناسب است.
علاوه بر ارائه منبع تغذیه اضطراری ، از دستگاه های شما در برابر افزایش برق محافظت می کند و در نتیجه از تلفات غیرقابل تصور جلوگیری می کند.

اما احتمالاً شما آن را از قبل می دانستید. شما اینجا هستید زیرا قبلاً از نیاز به داشتن UPS مطمئن شده اید. امیدوارم شما مجبور نباشید راه سخت را یاد بگیرید. بنابراین آنچه واقعاً می خواهید بدانید این است که چگونه بهترین UPS را انتخاب کنید. خوب ، در پایان این پست شما باید مجهز به تمام اطلاعاتی باشید که یک UPS عالی را مشخص می کند 


انواع UPS

سه نوع اصلی UPS وجود دارد که می توانید بر اساس مشکلات قدرت مورد نظر برای کاهش آنها ، یکی را انتخاب کنید.

 

UPS آفلاین/ آماده به کار

این نوع UPS محافظت اولیه در برابر خاموشی ، افزایش قدرت و خاموشی را ارائه می دهد. آنچه اتفاق می افتد این است که دستگاه های متصل به UPS مستقیماً از منبع اصلی تغذیه می شوند تا زمانی که ولتاژ از آستانه قابل استفاده بیشتر یا کمتر نشود. با این حال ، در صورت هرگونه نوسان در ولتاژ ، باتری UPS پشتیبان گیری می کند

UPS خطی 

این مدل همانند UPS آفلاین عمل می کند اما با یک تفاوت عمده. این شامل یک تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک است که هر گونه بی نظمی را بدون نیاز به تغییر به باتری پشتیبان برطرف می کند. در نتیجه ، UPS Line Interactive عمر باتری طولانی تری دارد و همچنین محافظت بیشتری را در برابر فشار و اضافه ولتاژ ارائه می دهد. این بهترین نوع UPS است که برای محافظت از محل کار خانه استفاده می شود.

UPS آنلاین

این نوع یو پی اس ها از یک اصل کاملاً متفاوت از دو حالت دیگر استفاده می کنند و همیشه از باتری پشتیبان جریان می گیرند که در نتیجه به طور مداوم شارژ می شود. تأثیر این امر این است که ولتاژ خروجی بدون در نظر گرفتن وضعیت قدرت اصلی همیشه ثابت است. UPS آنلاین دارای بیشترین بار قدرت است و توسط شرکت های بزرگ برای محافظت از سرورهای خود ترجیح داده می شود.

 

برای دیدن قسمت دوم این مقاله کلیک کنید

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.