ایران مینول
5/0 از 1 رای
معرفی منابع تغذیه دو حالته CC + CV در هنگام راه اندازی اولیه ، منبع تغذیه در حالت ولتاژ ثابت کار می کند ، مناسب برای چراغ هایی با درایورهای داخلی یا مقاومت های سری (یعنی چراغ های نوار LED). هنگامی که نیاز جریان خروجی از جریان نامی منبع تغذیه فراتر رود و ولتاژ به منطقه جریان ثابت برسد ، واحد جریان ثابت را تولید می کند و می تواند LED ها را مستقیماً هدایت کند. این منبع تغذیه خروجی دوگانه عمدتا برای ولتاژ ثابت استفاده می شود ، زیرا مدلهای فعلی ثابت در صورت نیاز شما وجود دارد. با این حال ، در بسیاری از سیستم های LED از حالتهای جریان ثابت استفاده می شود و این قطعاً می تواند انعطاف پذیری زیادی را به تنظیم LED شما اضافه کند.

معرفی منابع تغذیه دو حالته CC + CV

پنجشنبه1400.09.04 تعداد بازدید : 2022
معرفی منابع تغذیه دو حالته CC + CV

منابع تغذیه دو حالته  CC + CV

ما تفاوت بین منبع تغذیه جریان ثابت و ولتاژ ثابت را مشاهده کرده ایم ، و همچنین پیشنهاد بزرگ Mean Well برای هر دو نوع. اکنون وقت آن است که به شما بگوییم Mean Well چند مدل تولید می کند که دارای ویژگی های ولتاژ ثابت و جریان ثابت هستند.


در هنگام راه اندازی اولیه ، منبع تغذیه در حالت ولتاژ ثابت کار می کند ، مناسب برای چراغ هایی با درایورهای داخلی یا مقاومت های سری (یعنی چراغ های نوار LED). هنگامی که نیاز جریان خروجی از جریان نامی منبع تغذیه فراتر رود و ولتاژ به منطقه جریان ثابت برسد ، واحد جریان ثابت را تولید می کند و می تواند LED ها را مستقیماً هدایت کند.

این منبع تغذیه خروجی دوگانه عمدتا برای ولتاژ ثابت استفاده می شود ، زیرا مدلهای فعلی ثابت در صورت نیاز شما وجود دارد. با این حال ، در بسیاری از سیستم های LED از حالتهای جریان ثابت استفاده می شود و این قطعاً می تواند انعطاف پذیری زیادی را به تنظیم LED شما اضافه کند.

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.