ایران مینول
5/0 از 1 رای
منبع تغذیه LED DC-DC سری NLDD-H و LDDS-H MEAN WELL برای ارائه درایوهای LED کاهش دهنده ورودی SELV (کلاس III) DC برای بازار امیدوار کننده گذرگاه متمرکز ولتاژ پایین متمرکز ، دو درایو LED ورودی جریان مستقیم (DC) ، سری NLDD-H و LDDS-H را توسعه داده است . این دو سری را می توان برای تجهیزات روشنایی با کاربردهای 48 ولت یا 24 ولت DC استفاده کرد یا با محصولات روشنایی برای کاربردهای باس DC استفاده کرد.

منبع تغذیه LED DC-DC سری NLDD-H و LDDS-H

چهارشنبه1400.02.29 تعداد بازدید : 665
منبع تغذیه LED DC-DC سری NLDD-H و LDDS-H

MEAN WELL برای ارائه درایوهای LED کاهش دهنده ورودی SELV (کلاس III) DC برای بازار امیدوار کننده گذرگاه متمرکز ولتاژ پایین متمرکز  ، دو درایو LED ورودی جریان مستقیم (DC) ، سری NLDD-H و LDDS-H را توسعه داده است . این دو سری را می توان برای تجهیزات روشنایی با کاربردهای 48 ولت یا 24 ولت DC استفاده کرد یا با محصولات روشنایی برای کاربردهای باس DC استفاده کرد.


سری جمع و جور NLDD-H و LDDS-H طراحی پائین است و ولتاژ ورودی 48 ولت DC را به خروجی جریان ثابت تبدیل می کند و سپس مستقیم ماژول های LED را هدایت می کند. با انواع مدلهای جریان خروجی ، از جمله 250/300/350/500/700/1050/1200/1400 میلی آمپر ، آنها برای روشنایی مسیر تجاری یا چراغهای روشنایی داخلی دفتر مناسب هستند

سری NLDD دو روش خروجی متصل را فراهم می کند ، سبک PIN و سبک سیم در حالی که سری LDDS-H فقط سبک سیم را ارائه می دهد. گرچه این یک برنامه ولتاژ پایین DC است ، MEAN WELL برای صدور گواهینامه CE و EAC اعمال می شود ، از جمله انطباق با مقررات روشنایی EN61347 / EAC TP TC 004 و EMC EN55015 / EAC TP TC 020 و انطباق با SELV (<60V DC) و کلاس III مقررات روشنایی.


امکانات

  1. عملکرد ولتاژ ورودی DC گسترده
  2. طراحی ولتاژ خروجی گسترده
  3. طراحی خروجی جریان ثابت
  4. راندمان بالا تا 96٪
  5. حفاظت بیش از دما / اتصال کوتاه
  6. اندازه جمع و جور و کاملاً محصور شده
  7. 3 سال گارانتی (NLDD-H) و 5 سال گارانتی (LDDS-H)
نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.