ایران مینول
5/0 از 1 رای
درایورهای مرحله به مرحله درایورهای LED Step-Down ، که به آنها Buck Drivers نیز گفته می شود ، برای برنامه هایی که ولتاژ منبع از ولتاژ LED بیشتر است ، ایده آل هستند. برای مثال اگر می خواهید یک LED 3 ولت را از باتری معمولی خودرو که در حدود 12 ولت متغیر است اجرا کنید.

درایورهای مرحله به مرحله

جمعه1401.01.26 تعداد بازدید : 582
درایورهای مرحله به مرحله

درایورهای مرحله به مرحله

درایورهای LED Step-Down ، که به آنها Buck Drivers نیز گفته می شود ، برای برنامه هایی که ولتاژ منبع از ولتاژ LED بیشتر است ، ایده آل هستند. برای مثال اگر می خواهید یک LED 3 ولت را از باتری معمولی خودرو که در حدود 12 ولت متغیر است اجرا کنید. درایورهای Buck LED بالاترین کارایی را در بین درایورهای LED ارائه می دهند و معمولاً در کوچکترین ردپاها وجود دارند. Mean Well دارای دو نوع درایور DC down است ، LDD-L و LDD-H.
هر دو درایور عملکردهای کم نور PWM و روشن/خاموش را ارائه می دهند. آنها در سه سبک برای هر نوع اتصال مورد نیاز هستند: سبک سیمی ، پین شده و SMD. هر دو تقریباً با بازده بالای 97 یکسان عمل می کنند. تفاوت جزئی این است که LDD-H می تواند LED های بیشتری را همزمان از LDD-L اداره کند

 

درایور LED Buck-Boost

Mean Well همچنین دارای درایور LED ولتاژ پایین LDB-L با حالت خروجی باک بوست است. این بدان معناست که راننده می تواند در مدار کار کند ولتاژ LED کمی بیشتر یا کمی کمتر از ولتاژ ورودی باشد. این در برنامه هایی که از باتری Li-Ion استفاده می کنند ایده آل است ، جایی که ممکن است باتری تخلیه شود و ولتاژ کمتری نسبت به زمان شارژ کامل وارد کند. LDB-L هنوز می تواند LED را اجرا کند تا زمانی که از آستانه ورودی درایور پایین نیاید.
LDB-L مانند درایورهای باک عملکرد کم نور PWM و کنترل از راه دور را ارائه می دهد اما فقط در سبک Pin و Wired ارائه می شود ، بدون سبک دستگاه برای نصب روی سطح.


درایورهای مرحله به مرحله

درایورهای LED گام به گام ، که به آنها درایورهای تقویت کننده نیز گفته می شود ، می توانند ولتاژهای بالای مورد نیاز را با اجرای چندین ال ای دی به صورت سری کنترل کنند. درایورهای تقویت کننده ، همانطور که ممکن است تصور کنید ، می توانند این ولتاژها را ایجاد کنند حتی اگر ولتاژ منبع کمتر از مقدار مورد نیاز برای چراغ های LED باشد. درایور تقویت کننده LDH Mean Well می تواند LED ها را به صورت سری هدایت کند در حالی که آنها را در جریان و روشنایی ثابت نگه می دارد.


LDH می تواند تا 45 وات LED را کنترل کند که می توانند از طریق سیگنال PWM کنترل شوند. LDH را می توان به سبک سنجاق دار یا سیمی خریداری کرد. یک سری A و B وجود دارد که ولتاژ ورودی و خروجی را تغییر می دهد. سری A ولتاژهای ورودی پایین تری را کنترل می کند در حالی که سری B کمی بیشتر ولتاژ DC را کنترل می کند.
 


با طیف گسترده ای از محصولات جدید و تنوع ، انتظار داریم که سوالات بیشتری برای شما ایجاد شود. همانطور که قبلاً گفتم ، ما یک تیم کامل از همکاران فناوری و فروش داریم که به خوبی روی محصولات Mean Well آموزش دیده اند و خوشحال می شوند شما را به مجموعه ای برای تنظیم روشنایی شما راهنمایی کنند. حتی بهتر از آن این است که می توانید تماس بگیرید ، سفارش دهید و در مدت کوتاهی سفارشتان ارسال می شود.

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.