ایران مینول
5/0 از 1 رای
معرفی درایورهای LED کم نور (منبع تغذیه APC و LPC) منبع تغذیه APC و LPC از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند ، زیرا مشابه ولتاژ ثابت خود (APV و LPV) هستند. APC بارهای کمتری را تحمل می کند در حالی که LPC یک راننده بزرگتر است که می تواند LED های بیشتری را همزمان اداره کند و در فضای باز کار کند زیرا دارای استاندارد IP67 ضد آب است. برای انتخاب خروجی صحیح:

معرفی درایورهای LED کم نور (منبع تغذیه APC و LPC)

جمعه1400.08.07 تعداد بازدید : 705
معرفی درایورهای LED کم نور (منبع تغذیه APC و LPC)

درایورهای LED کم نور

 منبع تغذیه APC و  منبع تغذیه LPC از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند ، زیرا مشابه ولتاژ ثابت خود (APV و LPV) هستند.  منبع تغذیه APC بارهای کمتری را تحمل می کند در حالی که  منبع تغذیه LPC یک راننده بزرگتر است که می تواند LED های بیشتری را همزمان اداره کند و در فضای باز کار کند زیرا دارای استاندارد IP67 ضد آب است.
 
برای انتخاب خروجی صحیح
جریان درایو ایده آل/ایمن را برای LED های خود تعیین کنید.
ولتاژ کلی LED هایی که به صورت سری کار می کنید را جمع کنید.
درایور را از جدولی انتخاب کنید که دارای محدوده خروجی و ولتاژ DC مورد نیاز شما باشد!
 

کاهش درایورهای LED

درایورهای کم نور در چند مدل مختلف عرضه می شوند که انواع متفاوتی از کم نور را ارائه می دهند. Mean Well دارای عملکرد کم نور 3 در 1 در بسیاری از درایورهای کم نور آنها است که می توان آنها را از طریق سیگنال 0-10V یا  منبع تغذیه PWM کنترل کرد. PCD استثنائی است که می توان با AC ، دیمر برش فاز کم کرد.
 
برای دیدن دیگر محصولات سری LPC کلیک کنید
 
برای دیدن دیگر محصولات سری APC کلیک کنید

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.