ایران مینول
4/7 از 3 رای
مین ول MW بهترین تولید کننده منبع تغذیه در سال گذشته بهترین تولید کننده منبع تغذیه در دنیا کیست؟

مین ول MW بهترین تولید کننده منبع تغذیه در سال گذشته

يکشنبه1399.02.14 تعداد بازدید : 1062
مین ول MW بهترین تولید کننده منبع تغذیه در سال گذشته

مین ول بهترین تولید کننده منبع تغذیه 

مین ول در 24 امین مراسم اهدای جوایز SPDEI   مفتخر به دریافت جایزه بهترین تولید کننده منبع تغذیه در سال 2019 از دستان رئیس سندیکای حرفه ای صنعت الکترونیک فرانسه، در سالن پر زرق و برق تاریخی واقع در قلب شهر پاریس شد.

 

سندیکای حرفه ای صنعت الکترونیک (SPDEI)  یکی از فعال ترین سندیکاهای حرفه ای در فرانسه بوده و با بیش از هفتصد متخصص با تجربه و حرفه ای فرانسوی در این زمینه ، از جمله برخی از شرکای مهم شرکت مین ول هرگز مشارکت خود را در شبکه توزیع الکترونیکی فرانسه درطول 40 سال گذشته متوقف نکرده است .

 

از این رو ، دریافت  جایزه بهترین تولید کننده منبع تغذیه از اعضای SPDEI  بیانگر شناخت بسیار خوب آنها از سخت کوشی MEAN WELL و شرکای آن در بازار فرانسه طی سالهای گذشته است.
با این اوصاف دریافت متوالی سه جایزه ی SPDEI در کمتر از یک دهه ،نشانگر کیفیت خوب و ضریب اطمینان بالا در منبع تغذیه های مین ول می باشد.

 

تیم MEAN WELL با پشتیبانی و شناخت فراوان از طرف شرکای خود و مشتریان نهایی از سراسر جهان مصمم  است با این چشم انداز روشن در ذهن وارد دهه جدید شود  
پیشگام در تولید منبع تغذیه استاندارد جهانی .

 

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.