ایران مینول
3/7 از 3 رای
اینورتر ماشین مین ول بهترین مبدل برق خودرو به برق شهر اینورتر مین ول مبدل برق خودرو به برق شهر مبدل 12به 220 ماشین با راندمان بالای 88 درصد اینورتر های سینوسی و شبه سینوسی منویل meanwell mw

اینورتر ماشین مین ول بهترین مبدل برق خودرو به برق شهر

چهارشنبه1398.07.24 تعداد بازدید : 2217
 اینورتر ماشین مین ول بهترین مبدل برق خودرو به برق شهر

اینورتر اتومبیل مین ول 

از آنجایی که باتری های اتومبیل ولتاژ DC تولید می کنند واکثر لوازم الکترونیکی بر اساس برق شهری طراحی و تولید شده اند ٬ به منظور دریافت برق با ولتاژ AC از اتومبیل خود نیازمند یک دستگاه اینورتر یا مبدل برق 12 به 220 هستید . به این دلیل که  برق اکثر اتومبیل ها ۱۲ولت و برق شهر ۲۲۰ ولت است این اینورتر ها به مبدل برق ۱۲ به ۲۲۰ نیز معروف است .

در خرید اینور تر باید به این نکات توجه فرمایید

  • ظرفیت باتری خودرو
  • میزان خروجی دینام
  • توان خروجی اینورتر

    اینورتر های خودرو مین ول برای افرادی مناسب است که زمان زیادی را در جاده ها و دور از شهر صرف می کنند همچنین برای سفرهای طولانی و کمپینگ که دسترسی به برق شهر وجود ندارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.اینورتر ها در توان های مختلف عرضه می شوند که معمولا با W روی دستگاه مشخص شده که همان میزان توان خروجی دستگاه می باشد و توسط وسیله مورد استفاده شما مصرف خواهد شد . بنابر این برای خرید اینورتر حتما به توان مورد نیاز وسیله مصرفی تان دقت کنید .

به طور معمول اینورتر های موجود در بازار در عمل ۵۰٪ توانی که روی آن درج شده بازدهی دارند مثلا اگر توان مصرفی دستگاه شما ۵۰۰ وات است شما نیاز به یک اینورتر ۱۰۰۰ وات خواهید داشت .در صورتیکه اینورتر های تولیدی شرکت مینول دارای راندمان ۸۸٪ با ضمانت دو ساله هستند .

 

مبدل های برق DC بهAC  برند MEAN WELL با راندمان بالای 88 % و گارانتی دو ساله بی شک از بهترین و کم نظیر ترین اینورتر های موجود در بازار هستند .

از ویژگی های منحصر به فرد این مبدل های برق می توان

  •  دارا بودن حفاظت هشدار باتری ضعیف 
  • از کار افتادن اتومات دستگاه هنگام ضعیف شدن بیش از حد باتری 
  • حفاظت در برابرولتاژ اضافه 
  • حفاظت در برابر اتصال کوتاه 
  • حفاظت دما و بار اضافه 
  • و ...

مبدل برق 100 وات مین ول  اینورتر 12 به 220  مدل A301/301-100 


     با ورودی 12 و 24 ولت این مبدل دارای شکل طول موج شبه سینوسی با اصطلاحا پله ای می باشد ، با طراحی بسیار زییا و سبک و قابل حمل که می توانید آن را در کاپ هولدر خوردو قرار دهید . این مدل دارای پورت ورودی فندکی برای استفاده در خودرو و همچنین دارای یک پورت یو اس بی که استفاده از دستگاه را بسیار آسانتر می نماید .
مناسب جهت شارژ گوشی و وسایل روشنایی 

 خرید اینورتر 100 وات مین ول و دانلود کاتالوگ



مبدل برق  150 وات مین ول  اینورتر 12 به 220  مدل A301/301-150


      دارای ورودی 12 و 24 ولت DC   با طول موج شبه سینوسی . سبک و قابل حمل دارای پورت ورودی فندکی و سوئیچ روشن و خاموش بر روی اینورتر .
مناسب برای انواع شارژرها و روشنایی 

 خرید اینورتر 150 وات مین ول و دانلود کاتالوگ



مبدل برق  300 وات مین ول  اینورتر 12 به 220  مدل A301/302-300


     دارای ورودی 12 و 24 ولت DC با طول موج شبه سینوسی این مدل دارای فن خنک کننده خودکار می باشد . این مدل نیز دارای کلید جهت روشن و خاموش کردن رو دستگاه بوده و با طراحی زیبا و وزن سبک و راندمان بالای88 در صد گزینه مناسبی جهت شارژ باتری شارژر انواع ریش تراش ، دوربین لپتاب انواع آداپتور ، روشنایی و ... می باشد 

 خرید اینورتر 300 وات مین ول و دانلود کاتالوگ



مبدل برق 600 وات مین ول - اینورتر 12 به 220  600 وات شبه سینوسی مدل A301/302-600


    دارای ورودی 12 و 24 ولت و طول موج شبه سینوسی و کلید روشن و خاموش . مناسب برای انواع شارژر ، لپ تاپ ، تلویزیون ، سیستم های صوتی سشوار و اتو ، شارزر ریش تراش و دوربین های عکاسی و فیلمبرداری . .....
با ابعاد 21*17*6.5 سانتی متر و وزن 2کیلو گرم مناسب و قابل حمل می باشد .

 خرید اینورتر 100 وات مین ول و دانلود کاتالوگ

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.