ایران مینول
5/0 از 1 رای
مبدل برق آداپتور برق پلاگین DC آداپتورهای برق MEAN WELL دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند ایمنی جهانی ، قابلیت اطمینان بالا و استاندارد بودن محصول بدون MOQ هستند. سالانه میلیون ها واحد در سراسر جهان فروخته می شود.

مبدل برق آداپتور برق پلاگین DC

چهارشنبه1400.03.12 تعداد بازدید : 711
مبدل برق آداپتور برق پلاگین DC


آداپتورهای برق MEAN WELL دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند ایمنی جهانی ، قابلیت اطمینان بالا و استاندارد بودن محصول بدون MOQ هستند. سالانه میلیون ها واحد در سراسر جهان فروخته می شود. MEAN WELL در حال حاضر در سهم بازار آداپتورهای برق در سراسر جهان NO.10 را دارد. از آنجا که اتصال ورودی DC دستگاه ها و تجهیزات مختلف متفاوت است ، اغلب نیاز به تغییر پلاگین DC خروجی آداپتور برق وجود دارد.

 

به عنوان یک راه حل ، MEAN WELL به خصوص 17 مبدل جدید پلاگین DC را که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، برنامه ریزی می کند. کاربران می توانند مبدل تطبیق را برای امکان اتصال مستقیم خریداری کنند ، این یک راه حل ساده ، راحت و سریع برای حل نیازهای فوری کاربران نهایی برای آزمایش نمونه کم و استفاده انعطاف پذیر است.

نماینده رسمی فروش محصولات Mean Well در ایران

ایران مین ول در سال ۱۳۷۸ برای خدمت به صنعت رو به رشد الکترونیک در کشور و پاسخگویی به نیاز های روز افزون آن تاسیس شد .

در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین توزیع کنندگان منابع تغذیه سوئيچینگ و قطعات الکترونیک و نماینده رسمی شرکت Mean well تایوان در کشور می باشد.